Codul nostru de marketing responsabil îi ghidează pe toți cei din Heineken care sunt implicați în comercializarea și vânzarea produselor noastre pentru a ne asigura că nu contribuim la un consum excesiv sau la o utilizare necorespunzătoare.
De asemenea, respectăm codurile regionale și naționale privind publicitatea pentru bere sau alcool. Plasăm comunicări publicitare numai în cazul în care cel puțin 70% din audiență are peste 18 ani sau, în unele țări, vârsta legală de cumpărare, dacă aceasta este mai mare de 18 ani. Vom prezenta doar persoane care au cel puțin 25 de ani și care se comportă și par a avea această vârsta. Nu vom sugera că alcoolul este cheia succesului social sau sexual.
Definim comunicarea comercială ca fiind toate activitățile desfășurate în scopul comercializării mărcilor noastre (mărci alcoolice și orice versiune fără alcool a mărcilor alcoolice). Aceasta include: toată publicitatea, numele mărcii, descrierea produsului, ambalajul și etichetarea, comunicarea digitală și prin telefonie mobilă, sponsorizările, plasarea produselor, promoțiile (în comerț și în afara acestuia) și materialele din punctele de vânzare.
În calitate de lider al industriei, punem în aplicare o abordare consecventă și eficientă pentru a încuraja atitudini responsabile față de alcool și descurajăm în mod activ abuzul de alcool. Procedând astfel, jucăm un rol activ în sprijinirea reducerii consumului iresponsabil de alcool.